Belangenbehartiging- Ieder(in)

Ieder(in): netwerk voor mensen met een beperking of chronische ziekte.

Ieder(in) is een vereniging. Belangenorganisaties en patiëntenverenigingen kunnen lid worden van Ieder(in). Tweehonderdachtendertig organisaties zijn aangesloten bij Ieder(in).

Toegang tot goede en passende zorg en ondersteuning is een voorwaarde voor mensen met een beperking of chronische ziekte om te kunnen participeren in de samenleving. De zorg moet zo worden ingericht dat mensen aanspraak kunnen maken op alle vormen van hulp en ondersteuning die zij nodig hebben, op maat, in de eigen omgeving: thuis, op het werk en op school. Ook als die zorg intensief en langdurig is. Ieder(in) zet zich hiervoor in.

Informatiepunt Wajong:

Heb je vragen over de veranderingen in de Wajong? Neem contact op met onze nieuwe Informatiepunt Wajong. Dat kan via de telefoon en via e-mail.

Meldpunt Ieder(in):

Stuit je op problemen bij het aanvragen van voorzieningen? Of heb je andere problemen die te maken hebben met je beperking? Geef het als signaal door aan ons Meldpunt. Wij gebruiken de signalen voor onze lobby.

Adviespunt ervaringsdeskundigheid:

Heb je een vraag over het inzetten van ervaringsdeskundigheid? Het Adviespunt ervaringsdeskundigheid kan je helpen.

Ieder(in) in telefonisch bereikbaar op nummer: 030 – 720 00 00
(maandag t/m donderdag: 09.00 – 16.30 uur
vrijdag: 09.00 – 12.00 uur).

Help ons deze website te verbeteren

Heeft deze website je helpen vinden wat je zocht?

Alvast bedankt voor je hulp!

Wat we met je gegevens doen
We gebruiken de gegevens die je hier invult om onze website te verbeteren.
Als je je e-mailadres opgeeft, gebruiken we dat alleen om verduidelijking van je te krijgen over je inzending.